Dear visitor, welcome to Ikariam.no. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Man får jo det hvis man skaffer seg en gemdragon. De gir 1 gem i uka når de er i lv 10. Man kan få Pearl ved å parre snow og seaweed dragene.Digger spillet, snart i lvl 29.
Problemet er at etter den nye oppdateringen kom får man nesten ikke gems mere..
Nå bruker jeg ikke penger på det spillet da, og gemdragon koster jo 2500 dragon gems.Man får jo det hvis man skaffer seg en gemdragon. De gir 1 gem i uka når de er i lv 10. Man kan få Pearl ved å parre snow og seaweed dragene.Digger spillet, snart i lvl 29.
Ja, de gjør det. Men det går Ann å få ALLE drager ved å parre drager. Snow+Seaweed er komboen for å få Pearl.Nå bruker jeg ikke penger på det spillet da, og gemdragon koster jo 2500 dragon gems.Man får jo det hvis man skaffer seg en gemdragon. De gir 1 gem i uka når de er i lv 10. Man kan få Pearl ved å parre snow og seaweed dragene.Digger spillet, snart i lvl 29.
Vet da det, er en grunn til at jeg er i nivå 28 og snart 29 !Ja, de gjør det. Men det går Ann å få ALLE drager ved å parre drager. Snow+Seaweed er komboen for å få Pearl.Nå bruker jeg ikke penger på det spillet da, og gemdragon koster jo 2500 dragon gems.Man får jo det hvis man skaffer seg en gemdragon. De gir 1 gem i uka når de er i lv 10. Man kan få Pearl ved å parre snow og seaweed dragene.Digger spillet, snart i lvl 29.
Forum Software: Burning Board® 3.1.3, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH